poniedziałek, 10 grudnia 2012

KONKURS ,,KOT W OKNIE,,

W podróży po blogach trafiłam na konkurs ,,Kot w oknie,,.
 Kota mam. Okno też.Więc dlaczego nie?


A nuż mój Pompon wygra?  Konkurs organizuje 

                                        

Ufffffffff.... ależ się namęczyłam, żeby wstawić baner z linkiem, żeby ,,działało,, jak trzeba . Zajęło mi to prawie godzinę. Ale tak to jest jak człowiek starej daty bierze się za coś o czym nie ma bladego pojęcia.  Muszę wyjść na minutę na mróz, żeby ochłonąć i odetchnąć zimnym powietrzem. Muszę, ponieważ skutki zapierającej dech w moich piersiach dumy mogą być tragiczne...


5 komentarzy:

  1. Fajnie , jest w porządku extra :-)))
    Dziękuję za umieszczenie informacji o Konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! To pierwszy komentarz jaki dostałam! Dziękuję bardzo, cieszę się jak nie wiem co,z udziału w również pierwszym konkursie.Chyba zrobię sobie dzisiaj święto.No i oczywiście trzymam kciuki za mojego Pompona.

    OdpowiedzUsuń
  3. no to stajemy do współzawodnictwa! fajnie będzie. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo,miło poznać i gościć Ciebie na moim blogu. Pewnie,że będzie fajnie. No i wreszcie mój blog zaczyna ,,żyć,,...bo jak dotąd nie wiele się u mnie działo.

      Usuń
  4. bo trzeba odwiedzać blogi,nawiązywać kontakty. dzieki konkursowi zyskasz nowych znajomych:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Z góry przepraszam bo nie zawsze wystarcza mi czasu żeby na nie odpowiedzieć. Ale zapewniam,że wszystkie czytam uważnie.